Öltözködési tippek könyvmolyoknak
2019. február 14. írta: Vitkolczi Ildikó

Öltözködési tippek könyvmolyoknak

Az én öltözködési stílusomba nem fér bele a tűsarkú - nem tudok benne gyalogolni, holott a gyaloglást kifejezetten imádom, a legfőképp azért, mert jól lehet gondolkodni közben -, ahogy a gyémántos fülbevalók és gyűrűk sem, mivel folyton a frász törne, hogy valamelyiket elhagyom (például gyaloglás közben). Ugyanígy nem vágyom rókából készült keppre a nyakamba, aminek még - szerencsétlennek - az üveges szemeit is visszatették a helyére ügyes kezű mesterek, se nercbundára, vagy krokodilbőr táskára, cipőre. Szerintem a krokodilbőrt viselje csak a krokodil, jó helyen van az rajta...

Ha tehetném, akkor olyan ruhákat viselnék, amik megmutatnák, mennyire közel állnak hozzám a fák, és az erdő.

Vagy azt, hogy hosszú évekkel ezelőtt mennyire beszippantott, és azóta is fogva tart Tolkien világa... bár talán kissé furán mutatnék a villamoson hegyes tündefülekkel, vagy télen megfelelően meleg és szőrös hobbit "csizmában"...

De szívesen viselnék olyan ruhadarabokat is, amelyek megmutatják a könyvek és a bennük rejlő történetek iránti végtelen rajongásomat - ehhez viszont találtam mintadarabokat.

Például harisnyákat.

Kezdhetnénk rögtön Harry Potterrel és a 9 és 3/4. vágánnyal (ahová egyszer amúgy is szeretnék eljutni... lehetőleg még ebben az életemben).

il_570xn_841921636_ehfm.jpg

 De ha már Harry Potter, akkor én egy körözési plakátos harisnyát képzeltem el magamnak/magamon, amin Sirius Black oldalra néz, majd üvölt. Igazán romantikus lenne...

Vagy egy olyan harisnyát, ami varázsigékkel van tele, hogy az ember szükség esetén azonnal bevethesse őket (és ne kelljen mindig fejben tartania a listát), ha nem akar rögtön Avada Kedavrát használni valaki ellen. És egy Expecto patronum! feliratú harisnya... hm.

No de addig is itt van egy Dobby-s, őt amúgy is nagyon szerettem a sorozatban.

il_570xn_772818098_fgoe.jpg

 És ha már a nagy kedvencekről beszélünk...

Általánosan elismert igazság, hogy a legényembernek, ha vagyonos, okvetlenül kell feleség."

Így kezdődik A büszkeség és balítélet, Jane Austen klasszikusa. (Magyarul Szenczi Miklós fordításában.) Bár, ha ilyen feliratú harisnyát viselnének a nők, szerintem épp az ellenkező hatást érnék el vele, mint amire általában egy jóképű harisnya hivatott...

il_570xn_662182615_owa9_1.jpg

És itt van egy Alice-es. Mondjuk nekem jobban bejönne egy Fakutyás harisnya... pláne, amin fokozatosan jelenne meg, vagy tűnne el a Fakutya, utoljára a jellegzetes vigyorával, természetesen... de ez is nagyon jól néz ki.

il_570xn_722548429_au7j_1.jpg

Aztán itt egy Mary Poppins-os...

il_570xn_772568011_fxb9.jpg

 ... és hogy "Winter is coming", az erről a Trónok harcás harisnyáról is elég gyorsan kiderül. (Remélhetőleg elég meleg lesz majd maga a harisnya, ha a tél ideér.)

il_570xn_798390786_aiui.jpg

Itt egy csodálatos darab, az én egyik legkedvesebb gyerekkori olvasmányomból, A titkos kert-ből vett idézettel: 

il_570xn_1085262389_59sj.jpg

Mondjuk abban nem vagyok biztos, azt szeretném-e, ha a harisnyám azt szajkózná (károgná): "Sohamár!", de attól még jól néz ki ez az Edgar Allan Poe-harisnya.

il_570xn_878326350_fppp.jpg

De találtam csinos darabot a sci-fi kedvelőinek is:

il_570xn_895391089_npvv.jpg

És hogy tökéletes legyen az outfit, talán érdemes lenne beszerezni a harisnyákhoz hasonló jellegű táskát is.

És találtam is ilyeneket, az Etsy-n!

Van a Büszkeség és balítélet feltétlenül szükséges táska: il_570xn_951359958_dsuw.jpg

 

 

il_570xn_1118971679_sy1z.jpg

 

il_570xn_879854001_8xj6.jpg

Természetesen kell lennie a gardróbban Harry Potteresnek is:

il_570xn_1066770108_97t2.jpg

il_570xn_1069841693_i83i.jpg

Esetleg A kis herceg-esnek:

il_570xn_1022753948_bdlv.jpg

És gyönyörű, a Középfölde térképével ellátott, A Gyűrűk Ura táskának is (ha már a tündefüleket nem viselhetem a mindennapokban)... Bevallom, én ebbe szerettem bele.

il_570xn_1074877010_cza0.jpg

 Ha valaki találna ezekhez stílusban illő cipőt/sálat/kabátot, az, kérem, jelentkezzen!

 

 

(Képek: https://www.etsy.com/shop/TightsShop/items

https://www.etsy.com/shop/krukrustudio

https://www.etsy.com/listing/457929244/harry-potter-leather-book-bag?ref=related-1

>https://www.etsy.com/listing/476035170/map-of-middle-earth-book-purse-beige?ref=related-5

https://www.etsy.com/listing/457692994/little-prince-book-purse-le-petite?ref=related-7)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmeselem2percben.blog.hu/api/trackback/id/tr3111968879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása